.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت استخدام نیرو در آموزش و پرورش مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: پرونده جذب نیرو در آموزش و پرورش استان بسته شده و استخدام نیرو در این دستگاه ممنوع شده است.

به گزارش مهر، محمد علی امیری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری افزود: متاسفانه بیش از 90 درصد مراجعه کنندگان ملاقاتهای عمومی هفته را متقاضیان اشتغال تشکیل می دهند که غالبا از بازنشستگان فرهنگی استان هستند.

وی اظهار داشت: برخی مدیران ستادی از استانداری نسبت به معرفی این افراد برای جذب در دستگاه تعلیم و تربیت استان می رسانند در حالی که آموزش و پرورش مازندران به مانند سایر دستگاههای اجرایی با محدودیت جذب مواجه است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه برخی نمایندگان مجلس نیز درخواست هایی برای جذب نیرو در دستگاه تعلیم و تربیت می دهند، تصریح کرد: به واسطه نبود ردیف استخدامی، شرمنده این بزرگواران خواهیم شد.

امیری در بخش دیگری از سخنانش از انجام تغییرات جدید در کتب درسی سال اول ابتدایی مدارس خبر داد و گفت: آموزشهای لازم تدریس به آموزگاران مدارس ابتدایی مازندران داده است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه عفاف و حجاب در مدارس مازندران با موفقیت اجرایی شده است افزود: الگوی مناسب طراحی لباس اسلامی در مدارس مازندران نهادینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به اجرای طرح ضیافت افطاری بین فرهنگیان و بازنشستگان دستگاه تعلیم و تربیت استان در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: این طرح مورد استقبال و رضایت مندی بسیار فرهنگیان استان قرار گرفته است.

مازندران شش هزار مدرسه و 520 هزار دانش آموز دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پرویز 29 مرداد 1390
اقای مدیر کل راست می گوید بازنشستگان گرسنه از اقطاری خوشحالند ولی بگوید ایشان از چه مرجع و منبعی این حرف را میزند. در مورد استخدام هم اگر لطف بفرمایند و امار بدهند که نیازهای رفع شده چند درصد با توصیه بوده است ( در مورد آزمون استخدامی انجام شده صحبت نکنند که وضع خراب است )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.